1 Ekim 2015 Perşembe

BURDA 2015 KASIM SAYISI ÖN İZLEME TEKNİK ÇİZİMLERİ İLE BERABER

BURDA STYL  KASIM  / 2015 ÖN İZLEME 

TEKNİK ÇİZİMLİ YORUMLU 

Burda Styl 11 / 2015 sayısının ön izlemesini teknik çizimleriyle beraber vermiş. Paylaştığı tüm model uygulamalarını ayırt etmeden sizin için paylaşıyorum . 

Sonbahar kendini fazla uzun sürdürmeden kışı hissettirdi. 
Aşağıda manto büyük beden olarak klasik olduğu kadar uygun kaliteli kumaşla şıklığı yakalanabilecek bir model.



Технические рисунки Burda 11/2015



Burdanın pek çok kez paylaştığı bu model elinizde yoksa, kesinlikle bu modeli dikmek adına alınası dergi olarak kendini gösteriyor.
 Pek çok kaliteli kumaşla şıklığı ve sadeliği yakalamak artık çok kolay

Технические рисунки Burda 11/2015

Her ne kadar tarzım olmasa da önden kemerle bağlı hırka modeli , beğenen arkadaşlarımız için ideal bir kalıp.

Технические рисунки Burda 11/2015
Aşağıdaki bluz ise ; Yukarıdaki elbise modelininin üst kısmını paylaşmışlar.
Fermuar kısmına koydukları farklı renkli kumaşla basit görüntünün bir üstüne çıkılmış.Çelik örme kumaşlarla veya kalın trikolarla çok güzel.



Технические рисунки Burda 11/2015

Bu tarz etek modellerini çok beğenirim. Alt tarafı geniş. Rahat adım atılabiliyor:)))) Özellikle tesettürlü hanımlar için vazgeçilmez oluyor. Fakat bu modelde ki üst tarafına koydukları dikişi hiç beğenmedim. Farklı renk uygulamalarını da aşağıda ilerledikçe karşımıza çıkacak.





Технические рисунки Burda 11/2015

Bu en çok beğendiğim modellerden biri oldu. 
Yaka detayı ister bluz ister elbisede kullanılabilecek hoş bir model. 


Технические рисунки Burda 11/2015

Nervürle ütü çizgisi yapılmış günümüz modasına göre dar kalıplı bir model. 



Технические рисунки Burda 11/2015


En üssteki  mantoyu tam kemerden kabana çevrilmiş hoş model
Технические рисунки Burda 11/2015
Özel günler için tasarlanmış çok basit pratik şekilde dikilebilecek bir model.




Технические рисунки Burda 11/2015

Pelerin olmazsa olmazlarımızdan. 
Her bayanın bir tane pelerini dolabında olmalı diye düşünüyorum.
 Bu modeli kezlerce paylaşan burda elinde olmayanlar için ideal. 

Технические рисунки Burda 11/2015

Özel gün elbisesi olarak ideal. 
Fakat nacizhane fikrim alttaki eki yapmadan düz inilse daha hoş durur gibi geldi bana.


Технические рисунки Burda 11/2015

Yukarıda daha önce bahsettiğimiz yaka detayı. 
Elbise formunda da kullanılmış. Ne kadar zarif.


Технические рисунки Burda 11/2015

Aşağıdaki modeli yukarıda düz kumaşta uygulanışını paylaşmıştı burda styl. 
Şimdi de modeli renkli kumaşla uygulamış


Технические рисунки Burda 11/2015

Aşağıdaki modeli yukarıda düz kumaşta uygulanışını paylaşmıştı burda styl. 
Şimdi de modeli renkli kumaşla uygulamış




Технические рисунки Burda 11/2015

Daha önce parlak saten kumaşla paylaşan burda styl. 
Şimdi desenli hoş modeli paylaşmış.



Технические рисунки Burda 11/2015


Geniş yaka severler. Buraya.
Elimde kalıbım yok diyenler. 
Burda styl. hem bolero hem yağmurluk olarak değerlendirmiş modeli. 
İlerleyen resimlerde diğer uygulamalarını da paylaşıyor. 
Onlara ayrıca görüşlerimi yazmayacağım.

Технические рисунки Burda 11/2015
Başlarda paylaştığı modeli birde siyahta denemiş. Sanki bunda daha düzgün hoş gibi. 


Технические рисунки Burda 11/2015



Технические рисунки Burda 11/2015


Технические рисунки Burda 11/2015
Pek çok kez paylaştığı modeli bu sayıda da görebiliyoruz. 
Elinde kalıbı olamayana güzel bir fırsat.

Технические рисунки Burda 11/2015
Bu pantolon modelini de daha önce yayınladı.
 İlerleyen resimlerde beyaz kumaşta da uygulamış.
 Ben daha çok beyazı beğendim. 


Технические рисунки Burda 11/2015

Pratik arayanlara güzel bir fırsat. 
Çok çabuk dikebileceğiniz, bence yazlık bir model :)))



Технические рисунки Burda 11/2015



Технические рисунки Burda 11/2015
Технические рисунки Burda 11/2015


Технические рисунки Burda 11/2015

Технические рисунки Burda 11/2015



Технические рисунки Burda 11/2015

Bakarmısınız kalıbın altına çıt çıt ile beyaz gömleklik kumaş parça ekleyerek farklı süeter fikri. Bunu beğendim gerçekten.





Технические рисунки Burda 11/2015

Çok basit elbise kalıbı kes hemen dik giy cinsinden. 



Технические рисунки Burda 11/2015


Технические рисунки Burda 11/2015
En baştaki mantonun kabanını farklı renkler uygulayarak paylaşılmış... 
Технические рисунки Burda 11/2015


Технические рисунки Burda 11/2015



Технические рисунки Burda 11/2015



Технические рисунки Burda 11/2015





Технические рисунки Burda 11/2015

Технические рисунки Burda 11/2015

Технические рисунки Burda 11/2015
Технические рисунки Burda 11/2015

Özel günleriniz için.
 Çok basit hemen dikilebilecek cinsten model . 

Технические рисунки Burda 11/2015

Böyle robalı modellerde farklı renk uygulamalı yada tamamen düz seviyorum.
 Çünkü desenli kumaşlarda modeli hiç belli etmiyor.



Технические рисунки Burda 11/2015

Elimde seksenli yılların sayısında bu modeli hatırlıyorum. 
Yine gelmiş konmuş 2015 te ki sayıya.


Технические рисунки Burda 11/2015



Технические рисунки Burda 11/2015


Технические рисунки Burda 11/2015


Технические рисунки Burda 11/2015

Bakarmısınız. 
Biraz üstte elbise olarak desenli kumaşla paylaşan burda.  
Düz renli kumaşta modelini nasıl da belli etmiş... Ben size demişmiydim :))))
Технические рисунки Burda 11/2015

Kışlık kap modeli klasik cepli sade. 
Elinde modeli olmayanlar için ideal.

Технические рисунки Burda 11/2015

Bu modeli gerçekten beğendim. 
Ama ben düz sevenlerden olduğum için kumaşımı düz kullanıp yandaki ekleri şifon düşünürdüm.

Технические рисунки Burda 11/2015

Bu sayıda çok pratik modeller var. 
Özellikle çocuklar için. 
Artık çocuklarımıza dışarıdan patik ayakkabılardan almayalım.
 Kalıp burda styl den dikmesi bizden.  

Технические рисунки Burda 11/2015


Технические рисунки Burda 11/2015


Технические рисунки Burda 11/2015


Технические рисунки Burda 11/2015


Технические рисунки Burda 11/2015


Технические рисунки Burda 11/2015


Технические рисунки Burda 11/2015

Технические рисунки Burda 11/2015

Genel bakışı da paylaşmış burda. 
 Onu da eklemek istedim.

Технические рисунки Burda 11/2015



Технические рисунки Burda 11/2015

Evet sevgili dostlarım, takipçilerim, arada ziyaretime gelen değerli ziyaretçilerim. 
İlk defa burda kalıplarını kendi yorumlarımla sizinle paylaşmaya çalıştım.
 Umarım beğenirsiniz.
 Genel kanaatim ; Bir çok modeli tekrarlamış olmasına rağmen bir kaç model için ben alabilirim. Elinde yeni kaynak oluşturmaya çalışanlar için ideal diyebilirim. 

Yüce Rabbim günlerinizi hayırlı ve bereketli eylesin....

Sevgilerimle...






21 yorum:

  1. Ne kadar güzeller. Beyaz gömlek, yeşil ve mavi bluz ve siyah elbiseye bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir kaç parçayı bende beğendim canım. Meraklısına güzel paylaşımlar. Senide yakında İnşaAllah elinde iğne iplikle bulacakmışız gibi geliyor bana ne dersin?:)))) Sevgiler...

      Sil
  2. Bende en kısa zamanda bir pelerin dikmeyi düşünüyorum :) çok yararlı bir yayın olmuş emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Evet pelerin olamazsa olmazlar dan neredeyse. elinde kalıbın yoksa güzel kalıp paylaşmış burda kesinlikle tavsiye ederim. Sevgiler...

      Sil
  3. Güzel kalıplar varmış ,bazen bir kaç model güzel oluyor. Ama bunların hepsi güzel. Bu sayıyı kaçırmamak lazım , teşekkürler.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bir çok modelin kalıbı bende mevcut. Olamayanlar ise oldukça ilgimi çekti. Sırf onlar yüzünden kütüphanemde yer edecek. Sevgiler...

      Sil
  4. Kesinlikle katılıyorum canım. Bardağın dolu tarafından bakmak istersek elinde olmayanlar için güzel bir fırsat. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Bu kışın modası tam bana hitap ediyor hepsini çok beğendim :) Ellerinize,emeğinize saglik.Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Pek çok tekrar olmasına rağmen güzel modeller var. Benden de kocaman sevgiler....

      Sil
  6. Bronz elbiseye bayıldım. Özellikle de etek modeli çok değişik. Önü çapraz olan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bronz elbise sade ve şık. Önü çapraz etek kalıbı biraz beni şüphelendiriyor. Yeni başlayanlar dikişleri tam tutturamayabilir. Bu modelde kumaş seçimi çok önemli gibi. Dökümlü olmayan kumaş kesinlikle kullanılmamalı. Sevgiler....

      Sil
  7. Yakası büzgülü model ve etek için alabilirim bu sayıyı. Etekdeki dikişleri bende beğenmedim .dikerken bir çaresini buluruz:) güzel bir yayın olmuş canım eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok basit hoş bir model. Hemen dik giy. Bende severim böyle modelleri. Eteği ise daha önceki sayılarda üst tarafına dikiş koymadan paylaşmışlardı. Bizler hep farklı model istiyoruz ya herhalde o yüzden dikiş atarak farklılaştırmaya çalışmışlar. Beğendiğine sevindim. Sende sağ olasın canım benim sevgiler...

      Sil
  8. Modellerin hepsi de çok güzel, insanı dikiş dikmeye teşvik ediyorlar. Pelerin ve bazı elbise modellerine bayıldım. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuma hoş geldin canım. Dikişe başladın mı tutku haline geliyor. En azından benim için öyle. Bu sayıda bende bir kaç modeli beğendim. Yorumun ve ziyaretin beni mutlu etti. Çok teşekkür ederim. Sevgiler...

      Sil
  9. Her ne kadar tekrardan ibaret olsada illaki dergi çıkınca alıcam Durduramıyorum kendimi. Acaba bu dağ gibi büyüyen dergileri nereye sığdırıcaz. :)))

    YanıtlaSil
  10. Aynen canım. Dergi olayıda kumaş gibi birşey. Biz dikiş severler nasıl kumaş almaya doyamıyorsak dergiye de doyamıyoruz:)))) Kumaşlar da dergilerde dağ gibi :))) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Bu dergiyi çok istiyorum tamda benim dikebileceğim bir çok model var Şebnem :)sevgiyle kalasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bir kaç beğendiğim model var. Çıkınca tükenmeden almalı:))) Canım benim çok sevgiler...

      Sil
  12. bayan gömlek kalıbım yoktur kendim nasıl en kolay şekilde çıkarabiliim. yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuma hoş geldin canım. Burda dergilerinden pek çok kalıp çıkarılabilir. Kendim çıkarabilirim konusu biraz detaylı. Şöyle ki üst ana beden kalıbı paylaşımı yapan sitelerden üst bedenini çıkarabilirsin. Veya sevdiğin bir gömleği sökerek kalıp olarak kullanabilirisin.Yalnız esnek olmayan kumaştan bir gömlek olmalı. Benim aklıma gelenler bunlar. Yine aklına takılan olursa bilgim dahilinde yardımcı omaya çalışırım sevgiler...

      Sil

Yorumlarınız, tavsiyeleriniz benim için değerli...

Konu dışı sorularınız için iletişim formundan ulaşabilirsiniz...
Kırıcı, eleştiriyi aşan ve reklam içerikli yorumları yayınlamıyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...